سينما محتوا سينما محتوا .

سينما محتوا

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۴:۱۰ توسط:سينما محتوا موضوع: نظرات (0)

توليد كننده محتوا كيست

خالق محتوا چيه؟ اونا چيكار ميكنن؟

What Is A Content Creator

شما احتمالا شنيده ام اصطلاح "خالق محتوا" پرتاب شده در اطراف بسيار آنلاين. اگر شما به طور كامل مطمئن نيستيد چه مردم معني زماني كه آنها مي گويند كه -- احساس بد نيست! يك «خالق محتوا» مي تواند خيلي چيزها باشد.

ايجاد محتوا در حال تبديل شدن به هنجار براي كسب و كار تقريبا در هر صنعت است. بازارياب هايي كه وبلاگ نويسي را اولويت بندي مي كنند 13x بيشتر احتمال دارد كه ROI مثبت را ببينند.

ما روي اين تمركز خواهيم كرد كه يك «خالق محتوا» به معناي بازاريابي ديجيتالي چه چيزي است. پس يك خالق محتوا دقيقا ً چه چيزي است؟

خالق محتوا كارمندي است كه مسئول ايجاد يا كمك به توليد هر رسانه اي، اما برجسته ترين رسانه هاي ديجيتال است. به طور معمول، يك خالق محتوا محتوا را براي مخاطبان بسيار خاص ايجاد خواهد كرد.

content marketing

به عنوان مثال، يك برند اسكي و اسنوبورد ممكن است يك خالق محتوا را در رسانه هاي اجتماعي به كار گيرد. وجود دارد، آنها مي خواهم به روز رساني است كه سفارشي متناسب با مشتريان خاص خود را ارسال كنيد.

آنها ممكن است با اسكي و افسانه اسنوبورد تعامل, ديگر مارك هاي رقيب, و شركت در بحث در اطراف ورزش.

يك خالق محتوا مي تواند تقريباً هر نوع رسانه اي را به حضور رسانه هاي اجتماعي يك برند كمك كند:

وبلاگ ها و مقالات
مقالات اخبار صنعت
تصاوير و اينفوگرافيك ها
فيلم ها و صفحه نمايش قطاري
صدا و پادكت
ايميل
رسانه هاي اجتماعي

محتواي شما بايد با استراتژي برند كلي شما متناسب باشد. سازندگان محتواي حرفه اي متخصص در ايجاد محتواي قانع كننده و مبتني بر عملكرد هستند كه به شركت هايي كه براي ساخت اقتدار خود كار مي كنند، اعتماد سازي با مخاطبان هدف خود و در نهايت توليد فروش بيشتر كمك مي كند.

ايجاد محتوا در تمام اشكال و اندازه ها مي آيد. اما حقيقت اين است كه فرمتي كه شما محتوا را در آن تحويل مي دهد، از اطلاعاتي كه قادر به ارائه آن محتوا هستيد، كمتر مهم است.

اگر شما با توجه به ايجاد محتواي بيشتر براي كسب و كار خود را، چند راه است كه شما مي توانيد برويد وجود دارد. ميتوني يه نفر رو توي خونه استخدام كني

با يه آزاد كار كن. يا استخدام يك آژانس حرفه اي براي رسيدگي به ايجاد محتواي خود و كمك به شما در كنار هم قرار دادن يك استراتژي برنده.
What Is A Content Creator

منبع: E2MSolutions
در خانه در مقابل آزاد در مقابل سازندگان محتواي آژانس

خبر خوب اين است كه اگر به دنبال استخدام يك خالق محتوا براي كسب و كار خود هستيد، گزينه هاي زيادي در اختيار داريد.

خانه

اولي استخدام يك خالق محتواي تمام وقت در خانه خواهد بود. وارونه وجود دارد وجود دارد -- يعني كه آنها صميمانه با محصول و نام تجاري خود را در راه است كه سازندگان محتواي خارج فقط نمي تواند آشنا.

با اين حال ، آنها نياز به سرمايه گذاري قابل توجهي در مقايسه با گزينه هاي ديگر. شما نياز به آنها را با حقوق و دستمزد، مزاياي، فضاي اداري، و perks ديگر درست مثل شما هر كارمند ارائه دهد.

شركت هايي كه در صنايع پيچيده تر فعاليت مي كنند ممكن است زمان ساده تري براي آوردن يك كارمند در خانه داشته باشد.

Freelancers

بعد، شما مي توانيد با يك خالق محتواي آزاد كار مي كنند. اقتصاد گيگ بزرگتر است، و امروز قوي تر از آن است كه تا كنون در گذشته بوده است.

تخمين زده مي شود كه هم اكنون بيش از ۵۰ ميليون آمريكايي به نوعي در اقتصاد گيگ شركت مي كنند. بسياري از آزادكارها در آن قايق مي افتند.

ما كار كردن با كسي را توصيه مي كنيم كه به طور خاص در صنعت شما تخصص داشته باشد و تجربه قبلي داشته باشد كه مربوط به محتوايي باشد كه ايجاد خواهد كرد.

Freelancers نشان دهنده يك گزينه ارزان تر است، بلكه يكي است كه بيشتر احتمال دارد به شكست. قرار دادن ايمان خود را به كسي است كه از نظر فني مي تواند در حركت به فرصت ديگري در هر زمان خطر است كه شما بايد مايل به گرفتن زماني كه شما با يك آزادكار كار مي كنند.

يك آزادكار ممكن است مناسب براي كسب و كار شما باشد يا نه. بله، شما به احتمال زياد به صورت ساعتي يا در هر پروژه پرداخت و صرفه جويي در پول در حقوق، مزايا، perks، و فضاي اداري اضافي (اكثر freelancers امروز از راه دور كار مي كنند).

اما شما همچنين بايد به صرف مقدار زيادي از زمان در هم تنيده با آنها براي اطمينان حاصل شود كه شما دريافت توليد محتوا كه شما مي خواهيد با استراتژي هاي موجود خود را متناسب است.

آژانس

آژانس ها گزينه منحصر به فردي را به شركت هايي ارائه مي دهند كه به دنبال رشد خروجي ايجاد محتواي خود هستند اما ميانه اي بين استخدام در خانه يا نياز به كار با يك آزادكار پيدا مي كنند.

آژانس هايي كه در صنعت شما تخصص دارند به احتمال زياد با نويسندگان، بازارياداران، و سردبيران نشر صنعت رابطه دارند كه در صورت برنامه ريزي براي سرمايه گذاري در ايجاد محتوا مي توانند به نفع شما كار كنند.

علاوه بر اين، آژانس ها مي توانند انعطاف پذير باشند. آنها مي توانند توليد محتواي خود را بالا و پايين بر اساس نيازهاي شما مقياس. آژانس ها مي توانند كل استراتژي محتوا و يا عملكرد خود را به عنوان يك cog در چرخ براي استراتژي هاي خود را در خانه نيز رسيدگي كند.
3 صفات به دنبال در خالق محتوا

همانطور كه شما ارزيابي گزينه هاي بالقوه خالق محتوا، چند چيز است كه شما نياز به در نظر داشته باشيد براي اطمينان حاصل شود كه استراتژي محتواي خود را موفق است و شما را انتخاب مناسب براي كسب و كار شما وجود دارد.

1. صنعتگري با كيفيت

تنها كيفيت در ميان خوانندگان مدرن مي ايستد. هيچ نمي خواهد مقاله اي بخواند كه كسي در پنج دقيقه به هم سيلي زد. آنها مي خواهند واقعا محتواي بينش، ايجاد شده توسط كسي است كه يك متخصص در صنعت خود را.

اين امر به ويژه در صنايع B2B صادق است. آنها به دنبال محتواي سطح متخصص هستند، نه محتواي اساسي اجرا از آسياب شما.

هميشه انتخاب كردن به پرداخت بيشتر و كار با كسي كه محتواي با كيفيت بالا توليد خواهد كرد، حتي اگر به معناي توليد كمتر از آن در دراز مدت است.

2. تجربه صنعت

كار با freelancers و يا آژانس هايي كه تجربه زيادي در صنعت خود را تقريبا مطمئن به عملكرد نتايج بهتر از تلاش براي آموزش كسي كسب و كار خود را فقط به اين دليل كه آنها يك نويسنده مناسب و معقول است.

فقط بيش از حد براي گرفتن آنها را براي اين به يك گزينه واقع بينانه براي اكثر شركت ها وجود دارد. ايجاد محتوا در حال حاضر يك فرايند بلند مدت است، و شما نبايد به دنبال دلايل آن را طولاني تر!

3. سابقه نتايج

سازندگان محتوا را استخدام نكنيد كه سابقه اثبات شده اي از نتايج را براي شركت هايي كه در گذشته با آنها كار كرده اند، ندارد.

هر خالق محتوا با ثروت تجربه بايد بتواند به محتواي مشابهي اشاره كند كه براي ديگران به عنوان نقطه مرجعي براي نوع محتوايي كه براي شما ايجاد خواهند كرد، ايجاد كرده اند.
What Is A Content Creator

منبع: سيسيون
RiseFuel — سازندگان محتواي ورودي

در اينجا در RiseFuel، ايجاد محتوا نقش كليدي در هر استراتژي بازاريابي ورودي است كه ما با هم براي مشتريان ما قرار داده است.

ما از نزديك با تيم هاي آنها كار مي كنيم تا ابتكارات محتوايي را راه اندازي كنيم كه آنها را به عنوان يك رهبر در صنعت خود قرار مي دهد، اعتماد و اقتدار را با مخاطبان شان ايجاد مي كند و آنها را در موقعيتي قرار مي دهد كه فروش بيشتري را ببندد.

علاقه مند به پيدا كردن بيشتر؟ اينجا را كليك كنيد به كتاب 1-on-1 مشاوره بدون خطر با توني.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۴۷ توسط:سينما محتوا موضوع: نظرات (0)