سینما محتوا سینما محتوا .

سینما محتوا

تولید کننده محتوا کیست

خالق محتوا چیه؟ اونا چیکار میکنن؟

What Is A Content Creator

شما احتمالا شنیده ام اصطلاح "خالق محتوا" پرتاب شده در اطراف بسیار آنلاین. اگر شما به طور کامل مطمئن نیستید چه مردم معنی زمانی که آنها می گویند که -- احساس بد نیست! یک «خالق محتوا» می تواند خیلی چیزها باشد.

ایجاد محتوا در حال تبدیل شدن به هنجار برای کسب و کار تقریبا در هر صنعت است. بازاریاب هایی که وبلاگ نویسی را اولویت بندی می کنند 13x بیشتر احتمال دارد که ROI مثبت را ببینند.

ما روی این تمرکز خواهیم کرد که یک «خالق محتوا» به معنای بازاریابی دیجیتالی چه چیزی است. پس یک خالق محتوا دقیقا ً چه چیزی است؟

خالق محتوا کارمندی است که مسئول ایجاد یا کمک به تولید هر رسانه ای، اما برجسته ترین رسانه های دیجیتال است. به طور معمول، یک خالق محتوا محتوا را برای مخاطبان بسیار خاص ایجاد خواهد کرد.

content marketing

به عنوان مثال، یک برند اسکی و اسنوبورد ممکن است یک خالق محتوا را در رسانه های اجتماعی به کار گیرد. وجود دارد، آنها می خواهم به روز رسانی است که سفارشی متناسب با مشتریان خاص خود را ارسال کنید.

آنها ممکن است با اسکی و افسانه اسنوبورد تعامل, دیگر مارک های رقیب, و شرکت در بحث در اطراف ورزش.

یک خالق محتوا می تواند تقریباً هر نوع رسانه ای را به حضور رسانه های اجتماعی یک برند کمک کند:

وبلاگ ها و مقالات
مقالات اخبار صنعت
تصاویر و اینفوگرافیک ها
فیلم ها و صفحه نمایش قطاری
صدا و پادکت
ایمیل
رسانه های اجتماعی

محتوای شما باید با استراتژی برند کلی شما متناسب باشد. سازندگان محتوای حرفه ای متخصص در ایجاد محتوای قانع کننده و مبتنی بر عملکرد هستند که به شرکت هایی که برای ساخت اقتدار خود کار می کنند، اعتماد سازی با مخاطبان هدف خود و در نهایت تولید فروش بیشتر کمک می کند.

ایجاد محتوا در تمام اشکال و اندازه ها می آید. اما حقیقت این است که فرمتی که شما محتوا را در آن تحویل می دهد، از اطلاعاتی که قادر به ارائه آن محتوا هستید، کمتر مهم است.

اگر شما با توجه به ایجاد محتوای بیشتر برای کسب و کار خود را، چند راه است که شما می توانید بروید وجود دارد. میتونی یه نفر رو توی خونه استخدام کنی

با یه آزاد کار کن. یا استخدام یک آژانس حرفه ای برای رسیدگی به ایجاد محتوای خود و کمک به شما در کنار هم قرار دادن یک استراتژی برنده.
What Is A Content Creator

منبع: E2MSolutions
در خانه در مقابل آزاد در مقابل سازندگان محتوای آژانس

خبر خوب این است که اگر به دنبال استخدام یک خالق محتوا برای کسب و کار خود هستید، گزینه های زیادی در اختیار دارید.

خانه

اولی استخدام یک خالق محتوای تمام وقت در خانه خواهد بود. وارونه وجود دارد وجود دارد -- یعنی که آنها صمیمانه با محصول و نام تجاری خود را در راه است که سازندگان محتوای خارج فقط نمی تواند آشنا.

با این حال ، آنها نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در مقایسه با گزینه های دیگر. شما نیاز به آنها را با حقوق و دستمزد، مزایای، فضای اداری، و perks دیگر درست مثل شما هر کارمند ارائه دهد.

شرکت هایی که در صنایع پیچیده تر فعالیت می کنند ممکن است زمان ساده تری برای آوردن یک کارمند در خانه داشته باشد.

Freelancers

بعد، شما می توانید با یک خالق محتوای آزاد کار می کنند. اقتصاد گیگ بزرگتر است، و امروز قوی تر از آن است که تا کنون در گذشته بوده است.

تخمین زده می شود که هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی به نوعی در اقتصاد گیگ شرکت می کنند. بسیاری از آزادکارها در آن قایق می افتند.

ما کار کردن با کسی را توصیه می کنیم که به طور خاص در صنعت شما تخصص داشته باشد و تجربه قبلی داشته باشد که مربوط به محتوایی باشد که ایجاد خواهد کرد.

Freelancers نشان دهنده یک گزینه ارزان تر است، بلکه یکی است که بیشتر احتمال دارد به شکست. قرار دادن ایمان خود را به کسی است که از نظر فنی می تواند در حرکت به فرصت دیگری در هر زمان خطر است که شما باید مایل به گرفتن زمانی که شما با یک آزادکار کار می کنند.

یک آزادکار ممکن است مناسب برای کسب و کار شما باشد یا نه. بله، شما به احتمال زیاد به صورت ساعتی یا در هر پروژه پرداخت و صرفه جویی در پول در حقوق، مزایا، perks، و فضای اداری اضافی (اکثر freelancers امروز از راه دور کار می کنند).

اما شما همچنین باید به صرف مقدار زیادی از زمان در هم تنیده با آنها برای اطمینان حاصل شود که شما دریافت تولید محتوا که شما می خواهید با استراتژی های موجود خود را متناسب است.

آژانس

آژانس ها گزینه منحصر به فردی را به شرکت هایی ارائه می دهند که به دنبال رشد خروجی ایجاد محتوای خود هستند اما میانه ای بین استخدام در خانه یا نیاز به کار با یک آزادکار پیدا می کنند.

آژانس هایی که در صنعت شما تخصص دارند به احتمال زیاد با نویسندگان، بازاریاداران، و سردبیران نشر صنعت رابطه دارند که در صورت برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در ایجاد محتوا می توانند به نفع شما کار کنند.

علاوه بر این، آژانس ها می توانند انعطاف پذیر باشند. آنها می توانند تولید محتوای خود را بالا و پایین بر اساس نیازهای شما مقیاس. آژانس ها می توانند کل استراتژی محتوا و یا عملکرد خود را به عنوان یک cog در چرخ برای استراتژی های خود را در خانه نیز رسیدگی کند.
3 صفات به دنبال در خالق محتوا

همانطور که شما ارزیابی گزینه های بالقوه خالق محتوا، چند چیز است که شما نیاز به در نظر داشته باشید برای اطمینان حاصل شود که استراتژی محتوای خود را موفق است و شما را انتخاب مناسب برای کسب و کار شما وجود دارد.

1. صنعتگری با کیفیت

تنها کیفیت در میان خوانندگان مدرن می ایستد. هیچ نمی خواهد مقاله ای بخواند که کسی در پنج دقیقه به هم سیلی زد. آنها می خواهند واقعا محتوای بینش، ایجاد شده توسط کسی است که یک متخصص در صنعت خود را.

این امر به ویژه در صنایع B2B صادق است. آنها به دنبال محتوای سطح متخصص هستند، نه محتوای اساسی اجرا از آسیاب شما.

همیشه انتخاب کردن به پرداخت بیشتر و کار با کسی که محتوای با کیفیت بالا تولید خواهد کرد، حتی اگر به معنای تولید کمتر از آن در دراز مدت است.

2. تجربه صنعت

کار با freelancers و یا آژانس هایی که تجربه زیادی در صنعت خود را تقریبا مطمئن به عملکرد نتایج بهتر از تلاش برای آموزش کسی کسب و کار خود را فقط به این دلیل که آنها یک نویسنده مناسب و معقول است.

فقط بیش از حد برای گرفتن آنها را برای این به یک گزینه واقع بینانه برای اکثر شرکت ها وجود دارد. ایجاد محتوا در حال حاضر یک فرایند بلند مدت است، و شما نباید به دنبال دلایل آن را طولانی تر!

3. سابقه نتایج

سازندگان محتوا را استخدام نکنید که سابقه اثبات شده ای از نتایج را برای شرکت هایی که در گذشته با آنها کار کرده اند، ندارد.

هر خالق محتوا با ثروت تجربه باید بتواند به محتوای مشابهی اشاره کند که برای دیگران به عنوان نقطه مرجعی برای نوع محتوایی که برای شما ایجاد خواهند کرد، ایجاد کرده اند.
What Is A Content Creator

منبع: سیسیون
RiseFuel — سازندگان محتوای ورودی

در اینجا در RiseFuel، ایجاد محتوا نقش کلیدی در هر استراتژی بازاریابی ورودی است که ما با هم برای مشتریان ما قرار داده است.

ما از نزدیک با تیم های آنها کار می کنیم تا ابتکارات محتوایی را راه اندازی کنیم که آنها را به عنوان یک رهبر در صنعت خود قرار می دهد، اعتماد و اقتدار را با مخاطبان شان ایجاد می کند و آنها را در موقعیتی قرار می دهد که فروش بیشتری را ببندد.

علاقه مند به پیدا کردن بیشتر؟ اینجا را کلیک کنید به کتاب 1-on-1 مشاوره بدون خطر با تونی.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۹:۴۷ توسط:سینما محتوا موضوع: نظرات (0)