سينما محتوا سينما محتوا .

سينما محتوا

استفاده توليد محتوا در سئو

استفاده توليد محتوا در سئو

هدف از بهينه سازي موتور جستجو (SEO) اين است كه گوگل را به ارسال اعلان سايت شما به ماه ، ماه ، هفته به هفته و حتي روز به روز برساند. شما با گرفتن سايت خود به اين ترتيب مي توانيد اصطلاحاتي را كه به تجارت شما مربوط مي شود رتبه دهد.

همانطور كه من آن را مي بينم ، هيچ چيزي در حال حاضر ضرب و شتم SEO به عنوان يك كانال اصلي نيست. اين وسيله اي است كه من خودم شغل خودم را ساختم و يك بار فهميدم كه چگونه اين كار را به درستي انجام دهم ، من اين گزينه را داشتم كه نتايج معقولانه را بطور شايسته و سريع ، نتايج عالي در يك سال و نتايج حيرت انگيز طي چند سال انجام دهم.

به همين ترتيب مي توانم اين كانال را بطور غيرقابل انكار اندازه دهم ، كه اين يك قطعه كارهايي است كه من با توزيع اين مقاله انجام مي دهم (اين مقاله در 3 صفحه در گوگل براي سؤال تعقيب "چگونه مي توانيم تبديل به يك تبليغ عمومي شويم" ظرف 3 ماه) .

اصولاً ، SEO براي تبليغات عمومي تعداد زيادي ستاره دارد:

بارهاي كارآفرينان سعي دارند از طريق تعقيب و گريز ، كارگزاران خود را جذب كنند

كانال فوق العاده همه كاره

محاسبه گوگل براي مدت طولاني ثابت مانده است

شما مي توانيد با سرعت متوسط ​​از موارد ليست خاص استفاده كنيد

بخش عظيمي از كار آهنگسازي است (فوق العاده براي تبليغ كنندگان)

همانطور كه ممكن است ، به همين ترتيب موارد منفي خود را نيز دارد:

براي اجراي موفقيت آميز نياز به دامنه توانايي هاي غير قابل انتقال دارد

يك تلاش كلي طولاني براي مقياس كردن در تضاد با كانالهاي مختلف را كنار مي گذارد

Google به تدريج ترافيك را از سازندگان محتوا دور مي كند

بخشي از توضيحي كه احساس مي كنم SEO بهترين كانال براي متخصصان بازاريابي است ، اين است كه با آهنگسازي وبلاگ بسيار خوب همكاري مي كند ، كه من علاوه بر اين ، تبليغ كنندگان را ترغيب مي كنم. هر دو پست بازديد كننده رايگان و جفت محتواي پرداخت شده در وبلاگ ، كه هر دو براي اداره هاي شما تبليغ مي كنند ، دقيقاً همان پيوندهايي براي نبرد SEO شما هستند. به هر صورت ممكن است ، شما از مزاياي بك لينك استفاده كنيد و به احتمال زياد پس از جستجوگرها به دنبال آن نيستيد.

اينجا من را در مورد آيا حتي شلوغي هستم؟ پخش ديجيتال ، جايي كه من اساساً در توليد محتوا تمام آنچه راجع به سئو فكر مي كنم روشن كردم:

تا اين سال گذشته ، من به شما مي فهميدم كه SEO كانال پيشواي بلامنازع براي تلاش براي تبليغ نويسان است ، اما در هر سال اخير ، يك مدعي ديگر به نظر مي رسد در هر صورت فعلاً به يك تصميم برتر تبديل شده است.

LinkedIn ساختمان مخاطبان

LinkedIn به طور مداوم مرحله جالبي براي سن رهبري مشاغل بوده است ، با اين حال از اوايل گذشته ، به طور كلي آن نوع نقطه اي نبود كه شخصي بتواند پس از آن سودمندي توليد كند.

همه اينها يك سال پيش تغيير كرد كه LinkedIn محاسبه آن را انجام داد و از هيچ كجاي دنيا ، تعهد طبيعي به عنوان كمانچه مناسب بود. من پست هاي مشابهي را مشاهده كردم كه تعهدات زيادي را به خود جلب مي كنند ، بنابراين تصميم گرفتم بررسي كنم كه آيا مي توانم بازي را انجام دهم و برخي از مواد را به يك احساس وب تبديل كنم.

اولين تلاش من طنز جنجالي از اين نوع پست ها بود. اين 897 ترجيح و 150 اظهار نظر شد.

تلاش بعدي من يك پست فزاينده واقعي بود اما هنوز هم با برخي مطالب گمراه كننده پابرهنه بود. اين مسابقه 1،083 تنظيمات ، 92 اظهار نظر و چشم اندازهاي بيش از 100k را به دست آورد.

اين يك تعهد كاملاً ديوانه وار براي ساختن شيرجه بدون جمعيت فعلي است. من همچنين قصد ارسال مطالب مستقيم به تدريج را داشتم ، كه بين 20-40 لايك مانند پرواز با مشتي از اظهارات را بدست آورد.

با نگاه به گذشته ، اين وظيفه كافي براي من بوده است كه بتوانم در طي چند ماه تحقيق در مورد LinkedIn به عنوان يك كانال جنرال تحقيقاتي را انجام دهم ، اما تمايل من در برابر زندگي مبتني بر وب در آن مقطع ، دقيقاً به عنوان بيزاري خودم از سبك هاي ماده اي كه بود. به طور كلي در صحنه مشهور است ، باعث شد من كانال را رها كنم.

امروز ، من براي يك نفر سه متخصص بازاريابي منحصر به فرد را مي شناسم كه حقوق خود را از ماه به ماه تا 15 كيلو دلار + به طور معمول از طريق لينكدين زير خود ايجاد كرده اند. آنها با اطمينان مي توانند ماده مستقيم و مناسب را در خود جاي دهند و قاطعانه با افراد در تخصص هاي خود ارتباط برقرار كنند. يكي از اين روزنامه نگاران ، ميخال آيزيكوويتز ، به اندازه كافي خيرخواهانه بود كه به يك تماس فراخواند و داستان داستان چگونگي توليد كانال مجراي تكراري با استفاده از LinkedIn و يك سايت نويسنده عالي را ارائه دهد.

مي توانيد Michal را در لينكدين با كليك كردن اينجا دنبال كنيد. دارايي "30 روز اجتماعي" كه او در جلسه ما به آن اشاره كرد ، از لينكدين در اينجا قابل دسترسي نيست. علاوه بر اين ، استاد تبليغاتي و استاد پيوندي كه وي پيشنهاد كرد شما را دنبال كنيد ، جان اسپيريان ، در اينجا مي توانيد پيدا كنيد.

TLDR در اينجا اين است كه LinkedIn يك انتخاب قانع كننده براي همان تبليغگراي جديد و با تجربه است. هنگامي كه در تضاد و روش اشتباه گرفته شده براي دستيابي به رتبه بندي هاي طبيعي ، به نظر مي رسد ارسال 3-4 بار در هر هفته در LinkedIn بسيار دشوار است و انتخاب كاملاً قابل دستيابي براي كار در اين كانال هدايت كننده ضروري است.

چگونه مي توان از نبوغ حسابرسي كرد:

شما را مشروعيت خود را قبل از افرادي كه احتمالاً مي خواهند متخصص بازاريابي استخدام كنند ، قرار مي دهد

هيچ توانايي تخصصي يا ارتقاء غير قابل انتقال مورد نياز نيست

دو مرتبه به عنوان مديريت سيستم ، كه علاوه بر آن صحيح است ، تلاش مي كند


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۲۳ توسط:سينما محتوا موضوع: نظرات (0)