سینما محتوا سینما محتوا .

سینما محتوا

استفاده تولید محتوا در سئو

استفاده تولید محتوا در سئو

هدف از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) این است که گوگل را به ارسال اعلان سایت شما به ماه ، ماه ، هفته به هفته و حتی روز به روز برساند. شما با گرفتن سایت خود به این ترتیب می توانید اصطلاحاتی را که به تجارت شما مربوط می شود رتبه دهد.

همانطور که من آن را می بینم ، هیچ چیزی در حال حاضر ضرب و شتم SEO به عنوان یک کانال اصلی نیست. این وسیله ای است که من خودم شغل خودم را ساختم و یک بار فهمیدم که چگونه این کار را به درستی انجام دهم ، من این گزینه را داشتم که نتایج معقولانه را بطور شایسته و سریع ، نتایج عالی در یک سال و نتایج حیرت انگیز طی چند سال انجام دهم.

به همین ترتیب می توانم این کانال را بطور غیرقابل انکار اندازه دهم ، که این یک قطعه کارهایی است که من با توزیع این مقاله انجام می دهم (این مقاله در 3 صفحه در گوگل برای سؤال تعقیب "چگونه می توانیم تبدیل به یک تبلیغ عمومی شویم" ظرف 3 ماه) .

اصولاً ، SEO برای تبلیغات عمومی تعداد زیادی ستاره دارد:

بارهای کارآفرینان سعی دارند از طریق تعقیب و گریز ، کارگزاران خود را جذب کنند

کانال فوق العاده همه کاره

محاسبه گوگل برای مدت طولانی ثابت مانده است

شما می توانید با سرعت متوسط ​​از موارد لیست خاص استفاده کنید

بخش عظیمی از کار آهنگسازی است (فوق العاده برای تبلیغ کنندگان)

همانطور که ممکن است ، به همین ترتیب موارد منفی خود را نیز دارد:

برای اجرای موفقیت آمیز نیاز به دامنه توانایی های غیر قابل انتقال دارد

یک تلاش کلی طولانی برای مقیاس کردن در تضاد با کانالهای مختلف را کنار می گذارد

Google به تدریج ترافیک را از سازندگان محتوا دور می کند

بخشی از توضیحی که احساس می کنم SEO بهترین کانال برای متخصصان بازاریابی است ، این است که با آهنگسازی وبلاگ بسیار خوب همکاری می کند ، که من علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان را ترغیب می کنم. هر دو پست بازدید کننده رایگان و جفت محتوای پرداخت شده در وبلاگ ، که هر دو برای اداره های شما تبلیغ می کنند ، دقیقاً همان پیوندهایی برای نبرد SEO شما هستند. به هر صورت ممکن است ، شما از مزایای بک لینک استفاده کنید و به احتمال زیاد پس از جستجوگرها به دنبال آن نیستید.

اینجا من را در مورد آیا حتی شلوغی هستم؟ پخش دیجیتال ، جایی که من اساساً در تولید محتوا تمام آنچه راجع به سئو فکر می کنم روشن کردم:

تا این سال گذشته ، من به شما می فهمیدم که SEO کانال پیشوای بلامنازع برای تلاش برای تبلیغ نویسان است ، اما در هر سال اخیر ، یک مدعی دیگر به نظر می رسد در هر صورت فعلاً به یک تصمیم برتر تبدیل شده است.

LinkedIn ساختمان مخاطبان

LinkedIn به طور مداوم مرحله جالبی برای سن رهبری مشاغل بوده است ، با این حال از اوایل گذشته ، به طور کلی آن نوع نقطه ای نبود که شخصی بتواند پس از آن سودمندی تولید کند.

همه اینها یک سال پیش تغییر کرد که LinkedIn محاسبه آن را انجام داد و از هیچ کجای دنیا ، تعهد طبیعی به عنوان کمانچه مناسب بود. من پست های مشابهی را مشاهده کردم که تعهدات زیادی را به خود جلب می کنند ، بنابراین تصمیم گرفتم بررسی کنم که آیا می توانم بازی را انجام دهم و برخی از مواد را به یک احساس وب تبدیل کنم.

اولین تلاش من طنز جنجالی از این نوع پست ها بود. این 897 ترجیح و 150 اظهار نظر شد.

تلاش بعدی من یک پست فزاینده واقعی بود اما هنوز هم با برخی مطالب گمراه کننده پابرهنه بود. این مسابقه 1،083 تنظیمات ، 92 اظهار نظر و چشم اندازهای بیش از 100k را به دست آورد.

این یک تعهد کاملاً دیوانه وار برای ساختن شیرجه بدون جمعیت فعلی است. من همچنین قصد ارسال مطالب مستقیم به تدریج را داشتم ، که بین 20-40 لایک مانند پرواز با مشتی از اظهارات را بدست آورد.

با نگاه به گذشته ، این وظیفه کافی برای من بوده است که بتوانم در طی چند ماه تحقیق در مورد LinkedIn به عنوان یک کانال جنرال تحقیقاتی را انجام دهم ، اما تمایل من در برابر زندگی مبتنی بر وب در آن مقطع ، دقیقاً به عنوان بیزاری خودم از سبک های ماده ای که بود. به طور کلی در صحنه مشهور است ، باعث شد من کانال را رها کنم.

امروز ، من برای یک نفر سه متخصص بازاریابی منحصر به فرد را می شناسم که حقوق خود را از ماه به ماه تا 15 کیلو دلار + به طور معمول از طریق لینکدین زیر خود ایجاد کرده اند. آنها با اطمینان می توانند ماده مستقیم و مناسب را در خود جای دهند و قاطعانه با افراد در تخصص های خود ارتباط برقرار کنند. یکی از این روزنامه نگاران ، میخال آیزیکوویتز ، به اندازه کافی خیرخواهانه بود که به یک تماس فراخواند و داستان داستان چگونگی تولید کانال مجرای تکراری با استفاده از LinkedIn و یک سایت نویسنده عالی را ارائه دهد.

می توانید Michal را در لینکدین با کلیک کردن اینجا دنبال کنید. دارایی "30 روز اجتماعی" که او در جلسه ما به آن اشاره کرد ، از لینکدین در اینجا قابل دسترسی نیست. علاوه بر این ، استاد تبلیغاتی و استاد پیوندی که وی پیشنهاد کرد شما را دنبال کنید ، جان اسپیریان ، در اینجا می توانید پیدا کنید.

TLDR در اینجا این است که LinkedIn یک انتخاب قانع کننده برای همان تبلیغگرای جدید و با تجربه است. هنگامی که در تضاد و روش اشتباه گرفته شده برای دستیابی به رتبه بندی های طبیعی ، به نظر می رسد ارسال 3-4 بار در هر هفته در LinkedIn بسیار دشوار است و انتخاب کاملاً قابل دستیابی برای کار در این کانال هدایت کننده ضروری است.

چگونه می توان از نبوغ حسابرسی کرد:

شما را مشروعیت خود را قبل از افرادی که احتمالاً می خواهند متخصص بازاریابی استخدام کنند ، قرار می دهد

هیچ توانایی تخصصی یا ارتقاء غیر قابل انتقال مورد نیاز نیست

دو مرتبه به عنوان مدیریت سیستم ، که علاوه بر آن صحیح است ، تلاش می کند


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۵:۲۳ توسط:سینما محتوا موضوع: نظرات (0)